♥ L.O.V.E ♥

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 28, 2010

Bilik Tidur Decoration!

ahhaha... at lastt!!! dpt jugak ak ubahsuai bilik tito ak.... dulu ak ingt nk bg jerr bilik ak kat adk ak sbb ak jngkakan yg ak akan duk kl smpai bila2 tp tidak... Tuhan tidak mengizinkan karna Dia tidak mahu ak terus sesat dan leka karna Dunia.... ewahhh... back to our story... selepas cat dinding bilik ak.... tentang perabot plakk... almari lama ak dh renovate dgn letak kaca semua... mmg chantekk.. thanks to abg designer yg memang handal mendesigknnya... masalah skang ni adalh katill... ak dh tentukan konsepnya iaitu modern bedroom... dengan tema hitam dan putihh... huwmmm...

ak ske yang nihh

bilik tito mcm ni xleh org yg ske pusing2 nti confirm jatuh

ak ske yang ni jugak sbb tema dia hitam putihh... ak ske warna putihh....

Murah Rezeki!

hehehhe... sory yerr lame x update sbb bz skit ada asngment... ahaks! anyway.... smlm memang ak happy giler kot... mana x nya dalam satuhari je hampir 7 orang belanja ak... mula2 si afiq... belanja ak makan pagi... kedua si afiq lagi belanja ak makan tengah hari.... ketiga mama plak belanja ice cream.... ke-empat si ina plak yang blanja ak top-up... bila petang plak abg man blanja minyak enjin kereta plak (mngkin kebetulan dia xder duit kecik)... malam plak si amir classmate ak blanja roti canai dengan teh tarik... bestt wooo.... lepas tu g kdai top up... brother yg jual top up to plak blanja sarung beg iphone dgn sony ericsson ak... hehehe... bestnya hidupp... ak bersyukur ke hadrat illahi.... semoga korang yang banyak blog ak nihh pun dimurahkan rezeki yang diberkhati dan diredhai... aminnn.... sekian...

nk tanya skit... bila mak dan ayah gf ckp seperti dia meredhai hubungan anaknya dgn ak... apa maknanya?? green light?? fara jom tunang... ehehehe...


Monday, September 20, 2010

Hari baru Azam Baru!

yuuhuuuuu! apa khabar semua blogger2... ahaks! 2 3 hari ni ak sansangat gembira... kerana??? pertamanya dapat jumpa buah hati... *wink*3..... yang kedua company mak ak dapat tender memasang ,menguji dan menservis suatu alat yang akan dilekatkan pada kabel elektrik bagi mengelakkan kabel dicuri... huhuhu.... total kosnya? 1.2m! huhuhu... indahnya hidup! tp kan yg pling best ialah tentang hari bersma buah hati ak.... sebenarnya hari tu bukannya ak keluar dgn dia tapi hanya melalui telefon! ya telefon saja.... bila ak kol je dia... ak rsa mcm mula2 kami couple dulu... knape? first suara yg gembira... kedua dia yg pling bersemangat sama dgn ak.... ketiga ak pg rumah dia siap makan minum dan of course la jumpa parents dia... huhuhu... mula2 berdebar gak... akhirnya parents dia sempoi gilerr... huhuhu.... okeyla sekian cite untuk hari ini... see ya next time folks!


insyallah,one day!

Wednesday, September 15, 2010

Are You Moist Enough?

Untuk lelaki agak jarang menjaga kulit mereka tapi siapa peduli tentang semua itu. kebersihan adalah kemestian. Sama juga dengan kulit apabila kulit menjadi lembab dan seperti tidak bermaya,pucat pasti ada yang tidak kena. Bukan perempuan sahaja yang perlu menjaga kulit akan tetapi lelaki juga. bukannya mahu menjadi Lelaki maskulin tetapi kebersihan adalah suatu kemestian! Dengan adanya produk Vaselin ianya dapat membantu kita untuk menjaga kebersihan diri dan kulit. Anda sepatutunya menjadi lelaki yang dikenali sebagai bersih dan bukannya "macho" semata - mata untuk memikat hati wanita akan tetapi "macho' dengan kulit yang bersih dan sihat.

Tuesday, September 14, 2010

Masalah Telekomunikasi!

hadoyai... pening2... tau knape? sbb handphone ak dh start buat hall dahh... ak x tau la... pling lama sesebuah handphone blehh bertahan dgn ak ialah 2 tahun setengahh... pling minima 1 minggu.... tu pun sbb x selesa... huwmm.... skang ni ada 3 handphone... iphone buat hal... blackberry ada krisis sbb blackberry intip perbualan korunk... se plak button dia kjap ok kjap masalah... huwmmm....

Hobi Mama!

hehehe... kali nie saje nk post pasal kebun mama... mak ak nihh suka tanam menanam... petang2 blik offc menanam je kerjanya... huhuhu... ntahla... mungkin dgn cara tu je mama dapat mereleaskan tensionnya... ahahaha... rojak betul.... hehehe... tp bru2 ni ak terkejut gila bila nampak buah delima.... ala buah yang cantik dan banyak bijih tuhh... haaa buahh tuu... mama ak pun ada tanam... cantik sangat skang dah berbuah... mcm2 pokok gak mama tanam macam halia,bendi,limau,betik,pisang,mempelam dan banyak lagii... huhuhu... tapi xper ak ada gambar nk share kan dgn korunk... hehehe....

ni pokok limau (tp x tau limau nipis ke hapa) lu pikirla sendiri...

haaa.. yg serabut nihh nama dia pokok serai... ala yg wangi2 tu buat tomyam.. delicious!


ahahh... yg kat atas nihh pokok belimbing... mat salleh ckp star fruitttt....


hehehee... ini plak pokokkkkkkkkkkkkkk....... lu pikir la sendiri... hehehe...



korunk pernah tengokk sirih x??? hahaha... nilah pokok dia ehh... daun dia.... hehehe....







Masak Lemang!

ahahaha... lupa nk update time raya haritu... bapak best sbb first time ak dapat merasai lemang yang dibuat sendiri tanpa perlu membeli... hehehe.... thanx to kak ayu staff mama yang paling disayangi sebab sudi bg buluh lemang dari kuala berang lagi tuu... hehehe... dah2 jom layan gambar...

ini dia buluh lemang... rupanya nk buat lemang kena ada buluh dia... bkan sebarangan tau...

ni time bakarr plakk... sori ekk gambar blurr...


tapikan punyala lama nak tunggu dia masak asyik2 kna letak "sesuatu macam santan gitu" tp ak lupa nk tanya apa dia....
tp memeang gempak sbb ak suka lemang yang mcm separuh masak tuuu... STIM habis!!! hehehe....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...