♥ L.O.V.E ♥

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 29, 2010

Sheikh Hamad bin Khalifa Al-Thani!


Siapa kenal mamat di atas nihh... huhuhu... dialah pemerintah Dubai sekarang.... beliau yang kini menjadi peneraju kepada MODERN DUBAI.. nk tau lg cari kat wikipedia yerr...

paling best skali tau x.... kaum kerabat diorang ni mmg gilerkan kereta dan mereka mempunyai hampir 31 buah BUGATTI VEYRON, 44 Lamborghini Murcielago dan gallardo pelbagai jenis, 10 Pagani Zonda dan salah satunya ialah Zonda UnO dimana hanya ada Satu SAHAJA di DUNIA... koenigsegg CCX "the special one"... perggghhh... kekayaan diorng nihh membuatkan masyarakat London menyampah dgn diorg... huhuhu.. kaya salah miskin pun salah.... klau korng x caya bukaklah youtube cari London Supercars! semua warna kereta mereka nihh semua pelik2 tp mmg menawan... ahaks!


murcielago lp670-4 superveloce. hampir separuh yang berada di jalan London adalah milik kerabat al-thani.
McLaren SLR 722S. 2 daripadanya dimiliki oleh kerabat al-thani dalam hitam dan putih.
Bugatti Veyron Pur Sang. 5 Daripadanya dimiliki oleh kerabat Al-thani
Koenigsegg CCXR "the special one" satu dalam dunia
Pagani Zonda Uno hanya satu dalam Dunia

Saturday, August 28, 2010

Kena Maki!

hadoyai! pening2.... buat itu salah buat ini salah... apa daa... anyway td ak g RHB... ingat nk bank-in duit... tengah tunggu mesin deposit tuhh adala anak DARA ni sorang... ak duk beratur belakang dia... kat dlm tu rmai giler kot org.... cume kat mesin ATM la ramai sbb ak tengok rmai yg kluarkan duit lpas tu g tukar kat kaunter... nk buat duit raya agaknya... ntahla... pompuan tu tekan butang2 tu kasar giler.. lpas je sudah terus tersadung sbb tersepak kaki aku... ak mmg SANGAT nk angkat dia tp pikir dia ni pompuan nti apa citer plak... tambahn lg bulan puasa nihh... daapat je bangun terus maki2 ak... ehh... apa citer nihh... ak dh mintak maaf pun kena maki lg... mcm2 ayat kluar.. baik yangh haiwan,manusia dan mcm2 lagilah... agaknya pompuan tu x puasa kot arini.. maklumlah datang bulan... hehehe... ntahla.. bile jd mcm tu ak rsa mcm x kisah... ntahla.. mcm xde pape... huwmmm... mungkin ak mls nk betekak sbb bulan puasa kot... biarla.. bnda lepas kita lepaskan... huhuhu....

Lelaki dan Contact Lens!

hehehehe... akhirnya! lepas 5 taun memakai spectacles... dude 5 years is a long journey + it really is paintfull.... aahahaha... ak dapat satu gembira selepas satu kesakitan kepala yang amat sangat iaitu:

"penny pang: hey mata awak dah normal!

ak: biar betul... semalam wa sakit kapala!

penny pang: betol lu dah x payah pkai spec mata lagi.

ak: bestnya ( buang spec terus macam janggal jerr)

penny pang: lu x nk cuba caontact lens ker... murah2 saja.... gaya hali laya...

ak: wehh... hari raya bukan holy laya.... pa daa... berapa yang warna biru...

penny pang: murah2... lu ambil biru dgn koko wa bgi 120... amacam???

ak: xpe nti wa pergi bank dlu lpas tu wa dtg blik... (lpas tu tros x dtg2)


agak2 bdak laki handsome x pkai contact lens... blue or brown?


Saturday, August 21, 2010

Kalau Jodoh Tak Kemana (P. Ramlee & Saloma)

Bazar tahun 2010!


bulan puasa nihh memang best.... mcm2 ada... tempat yg ada pun mcm2 gak... hehehe... kali ak nk brckp mngenai bazar.... yaaa... bazar.... kenapa.... sebabnya smlm bila ak jln2 kat bazar sekitar KT yg pling bagusnya ialah rmai org muda yg berniaga.... kedua makanan yg diorang jual pun NAMPAK sedap2 belaka.... tp itulah hakikatnyya... apabila berbuke... kuih mahupun lauk yg dibeli x terasa.... mereka dh x seperti org2 dulu2... yg memetingkan kuantiti dan bukannya kualiti.... itu yg ak agak kecewa la.... tp sampai bile diorg nk mcm nihh... lebih memetingkan kuantiti berbanding kualiti.... bila ditanya knape kuih x terasa apa2... dijawabnya masa buat x leh nk rasa... amboi ko.... sblom bulan puasa dh berkali2 ko jual x kan x ingt lg kot nk leak apa kat dlm.... huhuhu.... ambilah contoh jepun yg mana dulunya mereka sering dikritik hebat dek kerana barang yg tidak berkualiti... tp kini??? bersamalah kita maju kehadapan dgn jujur dan ikhlas dlm setiap apa yg kita lakukan... adios!


Ingat Senang Nak Hidup Sekali?


huhuhu... bodo je bunyinye kan... huhuhu... tp itulah hakikatnya.... semalam ak ada jumpa sorang mamat nihh... dh lama ak knal dia... susah senang memang ak akan tolong dia.... tp kali ni lain plak cara ak jumpa dia.... dia ni tua 5 taun dari aku.... smlam muka dia monyot je... bila ak tanya paksa jawab tanya lagi paksa lagi dia pun beritahula.... rupanya awek dia ajak kahwin.... huwmmm... klau ak happy giler kot klua fara ajak kahwin... ni dia x... awek dh beri klampu hijau... apalagi.... jalan laaaa.... hahaha.... dia pun citer la.... sbnarnya kahwin memang senang.... goncang tangan pak kadi tuhh lpas tuh rasuah saksi ckp sah... hbs cite... hehehe.... x yah akat dua kali.... nti cite kat anak "abah dulu dgn mak kau skali jer"... hehehe... okey back to our story... dia ckp perbelanjaan lepas kahwin lagi... sebelum lagi... dan yang pling pentig... DIA BELUM BERSEDIA LG.... wehh comon la lu dh umur 26... oopppsss... bocor umur i.... papejelahh... yg pling menyedihkan ko tau x bleh ke diorg kluar berbuke puasa tau mkn apa??? air kotak dgn roti sardin yg packing tuhh... mmg sedih gle... kmudian ak terasa plak.... mmg sedih gle... klau masa nih dh mcm tu.... nti kahwin mcm mane... silap2 x mkn nasi.... dia pun tunjuk la kiraan kahwin yg dia buat.... agak mengejutkan bila ka tengok... huwmm....ntahla... ak cume mampu doakan smoga mereka dilimpahi rezeki yg diberkati Allah! dan korunk yg membaca jugak! aminn!

Saturday, August 14, 2010

Rindu Buah Hati!

haaiisshhh!!! rindunye kat dia.... huwmm... klau ikutkan hati nk jer ke Melaka tuhh... tp apakan daya.... ak kena menghormati parents dia... dude.... klau jumpa tp x bgtau parents bahaya dol.... takut ak klau jadi apa2.... kenapa takut??? dulu mak ak dh ckp jn bawak kereta tp ak x dgr ak bawak jugak... last2 excident.... apala nasib.... kali ni biarlahh.... x dpt jumpa pun xpelah yg penting berkat org tua tuhh lg penting.... huwwmmm.... pling sedih bile temankan kawan2 dating.... huwmm... gambar jer la peneman sementara.... apa nk buat ekk??? haruskah pergi Melaka atau Sabar Jer??? konpius ak...

















p/s duit simpanan dh mnjangkau 30k... hehhee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...